2018 m. gruodžio 19 d., trečiadienis

JDC FABRIKĖLIS

Panevėžio miesto savivaldybė atsižvelgusi į vis didėjantį Jaunuolių dienos centro poreikį priimti daugiau lankytojų, padidino skaičių ir nuo lapkričio 1 d. ši įstaiga turėjo galimybę priimti 14 lankytojų daugiau nei iki šiol. Tačiau gruodžio 3-ąją dieną laisvų vietų liko tik 5, kadangi 9 norą pareiškę jaunuoliai jau lanko centrą. Priimti daugiau lankytojų Jaunuolių dienos centras turi visas galimybes. Galime pasidžiaugti, kad šiuo metu jau yra atlikti visi remonto darbai, papildomos patalpos pritaikytos paslaugų gavėjams.

Jaunuolių dienos centrui plečiant savo veiklą ir norint prisidėti prie to, kad paslaugų gavėjams pasiūlyti kuo daugiau kokybiškų užsiėmimų, centre pradėtos vykdyti trys naujos veiklos. Viena iš jų net žiniasklaidos dėmesio sulaukusi - darbo studija, neoficialiai dar vadinama fabrikėlio veikla.
Darbo studijos misija – darbinių įgūdžių ugdymas, darbo pritaikymas pagal turimus gabumus, individualaus ir komandinio darbo svarba, pasidžiaugiant rezultatais – galutiniais produktais. Mūsų tikslas lavinti lankytojų smulkiąją motoriką, stiprinti gebėjimą sukaupti ir išlaikyti dėmesį, jausti emocinį pasitenkinimą.
Jaunuolių dienos centre pradėjusi veikti nauja fabrikėlio veikla, kuri greitai tapo populiari tarp lankytojų, pritraukė draugišką jaunimui įmonę, įsikūrusią Kaune. Ši integruotis į visuomenę padedanti įmonė tiekia mums žvakių pakavimo produkciją, kurią mūsų lankytojai paruošia eksploatuoti į kitas užsienio šalis.
Darbo studijoje rūšiavimas yra dar vienas užsiėmimas, rūšiuoti nėra sudėtinga, todėl kiekvienas lankytojas gali prisidėti prie švaresnės ateities kūrimo.
Štai ką apie fabrikėlio veiklą mano lankytojai:
Kotryna: ,,Tai mano viena iš mėgstamiausių veiklų, lankstymas mane atpalaiduoja.’’
Ruslanas: ,,Na man kaip Origami lankstymo mėgėjui labai patinka. Patinka lankstyti, pakuoti, lengvas darbas.’’
Inga J.: ,,Man patinka, nes aš labai kruopščiai lankstau, penktadienį tiek prilanksčiau, kad netilpo ant stalo. Aš taip lavinu savo rankas.’’
P.S. Mes esame paramos gavėjai, atlygis už darbą nėra mūsų tikslas. Mums svarbu palaikymas ir gera nuotaika. Tokia yra mūsų darbų misija – kasdien priminti, kad nieko nėra neįmanomo!

JDC darbuotoja AURA B.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą